Rezerwacja stolika w restauracji (Znaki tradycyjne)





這個星期天跟朋友要去有名的餐廳吃飯,要打電話定位。

Znalezione obrazy dla zapytania stolik w restauracji
  • 你好,我跟我的朋友要去你的餐廳吃飯,所以我要訂位。
  • 請問什麽時候?
  • 這個禮拜日,五點。
  • 幾位?
  • 兩位。
  • 不好意思,五點沒有位子,五點半好嗎? 
  • 好! 
  • 請問電話號碼幾號?
  • 123456789.
  • 貴姓?
  • 潘。
  • 好的! 潘小姐,123456789, 兩位。 我們保留位子十分鐘。
  • 謝謝! 我還有一個問題。 我可以不可以刷卡? 
  • 不好意思,我們只收現金。

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Alfabet koreański

Ciekawostki językowe - język koreański - wymowa

Klasyfikacja Demonów Słowiańskich